Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

rockin' around the Christmas tree

Τέσσερις Δεκεμβρίου είναι καλή μέρα για να πούμε για τα δώρα των Χριστουγέννων.
Η αλήθεια είναι ότι πάντα πίστευα πως δώρα έπρεπε να ανταλλάζουμε το Πάσχα, για να το κάνουμε κάπως πιο ωραίο, και όχι τα Χριστούγεννα.
Τα Χριστούγεννα είναι ωραία από μόνα τους.
Έχουν κρύο, έχουν δέντρο, έχουν φωτάκια και κυρίως ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ!
Ενώ το Πάσχα είναι σιχαμένο.
Μαζευόμαστε γύρω από ένα σουβλισμένο ζωάκι, που καθώς γυρίζει γύρω γύρω μας κοιτάει με τα δόντια. (δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό, αλλά αυτό νιώθω ότι κάνει).
Ακούς πολλά κλαρίνα, και το βράδυ είναι αυτές οι στρακαστρούκες (όπως τις λέει και ο παππούς μου) που σε ταράζουν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, έχεις να αντιμετωπίσεις και το λίπος της επόμενης μέρας. Αυτό το άσπρο. (δεν θα πω περισσότερα)
Άρα, είναι ξεκάθαρο πως δώρο έπρεπε να παίρνουμε το Πάσχα για να ισοφαρίσει όλα τα παραπάνω.
Το προσπερνώ όμως και συνεχίζω με την λίστα των Χριστουγεννιάτικων δώρων.

Νομίζω πως το καλυτερότερο δώρο, είναι το πουλόβερ.
Κυρίως τα Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ, αυτά με τους ταράνδους ή τις χιονονιφάδες.


Asos Sweaters · Asos Crewnecks & Scoopnecks · Asos Cardigans & Zip Ups

Δεύτερο πολύ ωραίο δώρο, είναι οι κάλτσες.
Εγώ ας πούμε, δεν έχω κάλτσες. Πάντα έκλεβα είτε από τον αδερφό μου είτε από τον φίλο μου.
Ποιος σκέφτεται να αγοράσει κάλτσες? (θέλω να πιστεύω κανείς, αλλιώς κάτι τρέχει με μένα)
Οι κάλτσες, όπως και το πουλόβερ είναι δύο πράγματα που μας ζεσταίνουν.
Και η ζέστη κάπως μοιάζει με την αγάπη.
Όπως επίσης πιστεύω πως στις τοπ 5 κινήσεις αγάπης είναι και το να σου ζεσταίνουν τα πόδια.



Τρίτο, διασκεδαστικό δώρο, είναι αυτό που φοράω αυτή τη στιγμή που γράφω.
Τα ταρανδίσια αφτιάαα!
Φέτος μου τα πήρα μόνη μου, την ημέρα που πήγαμε για ψώνια με την B.F.F μου Athena P Gerard
Ιδού και η φώτο. (τώρα που την ξαναβλέπω, δεν φαίνεται πόσο διασκεδάζω που τα φοράω, αλλά είναι η μοναδική φώτο που φαίνονται ολόκληρα!)


Τέταρτο δώρο, ό,τι έχει σχέση με το τσάι. 
Είτε ποικιλίες τσαγιού, είτε κούπες, είτε τσαγιέρες, είτε ζαχαριέρες, κτλ. 
Πάντα είναι ωραίο να πίνεις τσάι στο σπίτι. Ακόμα πιο ωραίο να το κάνεις σωστά και 
με στυλ. 

Mackenzie Childs Tea Kettles

Πέμπτο δώρο, ένα κιμονό. 
Σε αυτό το page μπορείς να βρεις ωραία. Koro Kimono. Στέλνεις mail στην Sophie και στην Tara, και σου στέλνουν ό,τι θες. Αν θες μπορείς να κάνεις και ειδική παραγγελία.


Έκτο, καιαπορώπωςδεντοέχωπειτόσηώρα, είναι το carousel!

Αυτά λοιπόν, πιστεύω πως είναι ποοοολύ ωραία δώρα για Χριστούγεννα. 
Αν και είπαμε, τα Χριστούγεννα είναι ωραία από μόνα τους και χωρίς δώρα.
Επίσης, αν έχεις boyfriend ή girlfriend μπορείς να χωρέσεις και ένα μιξτειπ. 
Πάντα χωράει ένα μιξτειπ για τον καλό ή την καλή σου. 
Λόγω Χριστουγέννων, μπορείς να διασκεδάσεις λίγο παραπάνω στολίζοντας το και με γκλίτερ, χιχι

Και κλείνω με λίγη Eartha Kitt a.k.a γατούλα

Santa baby, slip a slabe under the tree, for me. Been an awful good girl, Santa baby, so hurry down the chimney tooniiiight


γλυκοφιλώ,
xxx

2 σχόλια:

stylencritics.com είπε...

Τα Χριστούγεννα είναι πανέμορφα, έχω ακριβώς την ίδια άποψη για το απαίσιο-λιπαρό Πάσχα. Ένα δώρο που δεν έχω πάρει ποτέ είναι κάλτσες μ αρέσουν τόσο πολύ που πάντα τις χάνω!! Καλή συνέχεια!

Andromachi Katopodi είπε...

Καλά Χριστούγεννα και καλή συνέχεια και σε σένα! :)
xxx